Bambi & Birdy

Bambi & Birdy

Freitag, 3. Januar 2014

have a wonderful weekend!

http://muslima.imow.org/content/technicolor-muslimah

Today's the day! While our holidays are almost over and real life (meaning university and work) are about to begin again, today is also the day Bird and I will be back together...she is heading home from Dubai- fancy, right?- and I'll make my way up from the beautiful black forest. So tonight it will be pizza-laughter-talkingtalkingtalking time and I'm looking forward to seeing my very best friend again very much!
Hopefully you had a great break as well and feel reenergized and ready to conquer 2014!
Have a wonderful weekend!

Heute ist der Tag! Die Ferien sind zwar fast vorbei und der Alltag (= Uni+ Arbeit) geht weiter, aber dafür ist heute auch der Tag an dem Bird und ich wiedervereint sein werden. Sie ist gerade auf dem Weg zurück von Dubai und ich werde mich gleich vom wunderschönen Schwarzwald verabschieden und auch zurück nach Hause kommen.
Heute Abend wird es also Pizza und sooooo viel zu Erzählen geben und ich freue mich sehr meine beste Freundin wiederzusehen!
Hoffentlich hattet ihr auch eine wundervolle Weihnachtspause und seid bereit 2014 mit neuer Energie zu bestreiten!
Habt ein wundervolles Wochenende!



beautiful paintings of beautiful muslimas....cause popart isn't for Westerners only!

the amazing Lena Dunham in an interview on writing:


Keine Kommentare: