Bambi & Birdy

Bambi & Birdy

Dienstag, 17. Juni 2014

blind no more!

Good news: I'm not blind anymore! Apparently, for the last years I had a serious problem with my eyes but just assumed that every person has to focus really hard in order to read/ write/ walk down the street.
As I found out, seeing is actually not that difficult and doesn't have to give you a huge headache! Good news all over the place! ...sono presento: my galsses!



Gute Neuigkeiten: Ich bin nicht mehr blind! Anscheinend hatte ich die vergangenen Jahre ernsthafte Probleme mit meinen Augen und bin davon ausgegangen, dass alle Menschen sich sehr anstrengen müssen, um zu lesen/ zu schreiben/ über die Straße zu laufen. Es stellt sich raus, dass Sehen eigentlich ziemlich leicht ist und nicht zwangsläufig zu Kopfschmerzen führt... eine Menge guter Neuigkeiten also. Lange Rede, kurzer Sinn. Ich präsentiere: meine Brille!




here some beautiful, brainy, inspiring women with glasses :-)


mighty Marilyn

adorable Anne

one of my favourite writers/ women/ people: Zadie Smith
celebrities-in-geek-chic-glasses-29
the funny, charming Rashida Jones
brains, style and glasses!

1 Kommentar:

mina hat gesagt…

sie passt dir super!