Bambi & Birdy

Bambi & Birdy

Mittwoch, 29. Oktober 2014

Not quite back yet... Trieste, day one!


My body arrived yesterday around five, but my heart still sits in the sun in Trieste and drinks coffee with my best friend on earth...
We had just a lovely time together. I am not sure yet if we managed to see everything in the city, but time was short, and we needed so desperately to catch up on talking, talking and of course talking..
Our little vacation in photos (day one) ... thanks Bambi for a wonderful getaway! I was desperately in need of vacation and best friend time...

Mein Körper ist gestern gegen fünf wieder in Deutschland angekommen, aber mein Herz sitzt immer noch mit meiner besten Freundin in Triest in der Sonne und trinkt Kaffee...
Wir hatten eine wunderbare Zeit, auch wenn ich nicht sicher bin, ob wir alle Sehenswürdigkeiten der Stadt gefunden/gesehen haben! Jedoch konnten wir viele sonnige Stunden und leckeres italienisches Essen genießen und uns stundenlang unterhalten. 
Hier ist Tag eins in Bildern - Danke Bambi für ein wunderbares Wochenende in bella Italia!

Bambi and James Joyce
magical Trieste...
the Bora... the strongest wind I ever met!


so peaceful and relaxing!

Keine Kommentare: